yagmurunannesii Hamiş anneler göğüs pompası önerilerinizi alabilir miyim? Bir de manuel mi elektrikli mi daha iyi, o konuda da bilginize fikrinize ihtiyacım var 🙏😊
Nisansimge yagmurunannesii lansinohun tekli göğüs pompasını öneririm ama 2lisini almayın gücü düşüyor ben çok memnum kalmıştım üstelik bebeğim hiç emmeden onu kullandım
Fatmakrt Nisansimge bende arada kalmıştım canım ne zaman aldınız siz arkadaşımdan aldım eski bi modeli sanırım çok memnun kaldım yenisini almam gerek de aynı güçte mi emin olamadım
Nisansimge Fatmakrt 2sene önce almıştım ben canım şuan hala aynı model mi farklı mı bilmiyorum ama geçenlerde ebebkte gördüğüm aynı gibiydi
Fatmakrt Nisansimge Lansinoh 2’si 1 Arada Elektrikli Göğüs Pompası https://www.hepsiburada.com/lansinoh-2si-1-arada-elektrikli-gogus-pompasi-p-AILEILBE53065?magaza=Hepsiburada Canım bu model mi sendeki
Nisansimge Fatmakrt ben kendiminkini ihtiyacı olan birine vermiştim ya bebeğimi kaybedince ama sanırım bendekinde ekran yoktu ışık vardı sadece