Lajeune ben de haziran sonu inşallah.. 3lü takım ve bi gecelik aldım kısa kollu.. sabahlığı var çünkü biri girerse onu üzerime alırım dedim diğer türlü uzun kollu terletir bence.. ve normal doğum yapanlarla konuştum ilk başta gecelik sonra pijama diyorlar açılma var mı diye sürekli kontrol ettikleri için doğumdan önce gecelik iyiymiş