Rukiyecndr Selam kızlar✋ 33+4 haftalık gebeyim bugün araştırma hastanesinde normal kontrolüm var gittim doktor muayene öncesi ilk nst cek dedi gittim nst de bebiş çok hareketliydi sonra bir an bebeğin kalp atışlarının olduğu bölüm kırmızı oldu stajyer kız geldi doktora haber verdi doktor çağırdı beni gittim muayene etti bir sıkıntı mı var dedim bebeğin kalp atışları çok hızlı dedi. Seni dogumhameye acile alalım dedi.Tabi bn daha korkudan bebeğin kilosu veyatta başka bilgi alamadım acile gittiğimde de evet biraz hızlı serum takalım dedi serum taktı nst ye bağladı sonra bebeğin kalp atışları düzene girdi bir sıkıntı yok eve gidebilirsin dedi. Neyin ne olduğunu anlamadım bile şuan bebek hareketli çok sertleşiyor karnım hep böyle oluyor. Ama bn yinede tedirgin oldum başına böyle birşey gelen var mı bilgilendirin beni.❤️