Sengulkrgz Melike26 canim gebze ketem binasi 2 katina cik orada gebe okulu icin kayit aliniyordu...Keske Gebzede olsaydim direk baslardim boyle guzel seylerden faydalanmak gerek...
Ebrulimm Melike26 Gebze Fatih devlet hastanesinde birinci kat kadın Doğum kayıt yerinin arkasında gebe Okulu kayıt birimi diye bir oda var oraya git kaydını yaptır ücretsiz devlet olduğu için hiçbir masrafında olmuyor ben gidiyorum 2 seansı bitirdik çok güzel faydalı tavsiye ederim hocamız Saime Altınışık
Melike26 Sengulkrgz evet canım ya bende istiyorum ne zamandır ama çalıştığım İçin pek fırsatım olmamıştı. Artık gidebileceğim nefes kontrolünü öğrenmek bile çok faydalı diye düşünüyorum ben de
Melike26 Ebrulimm ay çok teşekkürler 😊 kaçıncı haftadasınız. Kaç gün oluyor peki saatler neler onları da paylaşır mısın rica etsem 😊 yarın giderim bi görüşmeye ama şimdiden merak ettim 🥰
Ebrulimm Melike26 28. Haftadayım canım ben ama 18 haftalıkken başlıyorlar almaya 2 saat sürüyor seanslar toplam 6 seans olacak dedi hocamız Her annemize tavsiye ediyorum bu kursları gerçekten çok faydalı😊
Ebrulimm Melike26 günleri hoca belirliyor haftada iki gün ya da bir gün şeklinde programı o yapıyor whatzapp grubu kuruldu oradan bilgi paylaşımı yapılıyor 😊