Hacerharmankaya03 32+5 günlük hamleyim sol kaburgamda cok şiddetli bi agrı var batıyor oturup kalkınca rahat uyuyamıyorum yürüyemiyorum kimileri bebek başını aşagı dogru indirdigi yani doguma hazirlik yaptigi icin oldugunu soyluyor dogrumudur sizce daha once yasayan varsa yazabilirmi bu durum normal mi?
Emelss Hacerharmankaya03 Bende öyleyim canım 37 haftalığım bebeğin kafası aşağıda olduğu için yukarıya ayaklarıyla baskı yapıyor benimde nefesim kesiliyor 😊
Feeling07 Bende 31+6yım yerde yemek yediğimde veya yere oturduğum zaman kaburgam batıyor bence normal bi durum. Boyu ve kilosu nasıl canım bebeğin?
Hacerharmankaya03 Feeling07 canım vallahi gelisimi iki hafta önde gidiyor gecenlerde gittigimde doktorum soyledi
Emelss Hacerharmankaya03 benimde o zamanlar aşağıdaydı yeni dönmedi zaten o yüzden bi sıkıntı yok yinede çok emin olmak için doktorunla görüş canım 😊