Almilamoms gecen hafta bende gittim mide bulantisi kusma vardi ntsye bagladilar nts bozuklugu cikti sancim olmadigi halde sancin var dediler birde direk dogumhane servisine aldilar beni yanimda gelen giden dogurdu cok feci biseydi ya bidaha asla gitmemde yatmamda dedim ilk kez dogum yapicagm korkmuyordum ama orayi gordukten sonra simdi tekrar nasil giricem diye dusunup duruyorum kara kara