Esmstf Guzel_ailem yaaa pardon cok özür dilerim burda okuyoruz ya bazen yargisiz infazlari ondan öyle tepki verdim Canim gec evlendim iki bucuk yillik evliyim ama ekonomik durumlar falan bekletti bizi mecbur
DemetDigesu Esmstf Genellıkle okuyan calısan karıyer yapan yanı ayaklarının ustunde duran kadınlar bu yaslarda cocuk yapar bence en guzel yas herseyı yasamıs gormuss oluyorsun Erken yasta cocuk yapmak cok saglıksız
Esmstf DemetDigesu aynen canim bende kendimce yaptim biseler evlendikten sonra biraz ekonomik anlamda terslikler oldu ondan da hemen yapamadik bebek kismet bu zamanaymis😉 saglikli olsunlarda
DemetDigesu Guzel_ailem saglıksız derken psıkolojık anlamda kullandım herseyın yasanması taraftarıyım
Duyguanneoluyor Esmstf annem 36 yaşında kardeşimi normal doğurdu canm Allahın izniyle bişey olmaz kalbini temiz tut☺
Esmstf DemetDigesu bende boyle dusundum hep özgürlügumu cok güzel yasadim suan cok şükür gözümde bise kalmadi😉
Esmstf Guzel_ailem herseyin bi zamani var herkesin bi kaderi kim ne yasadi bilemezsin ben evliligin kiyisindan döndüm kötü seyler yasadim ve bu benim yillarimi aldi onun icin ki bekledim iyi ki beklemisim rabbim esimi cikardi karsima ve benim en büyuk sansim👍