MrvUmt canim anne karninda mudahale edilmiyor o yuzden bazi doktorlar 2 li test temizse gerek yok diyor bazilari onemli diyor ama bence seyden onemli hani bir sorun gorulurse dogumdan sonra hemen mudahale ediliyor Allah korusun bisey varsa, birde annenin besleyen damarlarida baya detayli bakiliyor ben sirf bu yuzden gitcem yksa zaten yapilabailcek bisey yok. Benim nromal muayenmde kalpte hafif beyazlik vardi mesela daha detayliya girmedim doktor cogu bebekte oluyor 25 den sonra kendi gecer tek basina bir sorun teskil etmez dedi genede detayliyada baktiricam