Merveprms 28. Haftamda yapılan teste pozitif çıkınca titresine baktirdim 1 16 çıktı 18. Haftada kanama olduğu için vurulduğum iğnenin etkisindedir diye 2 hafta sonra gel dedi doktor bugün gittim tekrar yaptı testi yine pozitif çıktı pazartesi falan gidicem şimdi napicak bilmiyorum valla canım büyük ihtimal yine titresine bakicak