lilamom Sevvalaydin hangisi içine sindiyse ona devam et canım, güvenmek önemli. Genelde ilk muayeneler uzun oluyo bir de , sonra daha kısa net tutuyolar, onu da dikkate alabilirsin:) erkek doktora gelince, hamilelikten önce bende fobi derecesindeydi. Ama geçen haftalarda acil bir durum oldu, doktorum erkek , hiç korkmadım ve utanmadım. Acil birşey olunca gözüm görmedi, fobimi bile yenmiş oldum. Doktordan doktara da değişebilir tabi. O rahatlığı ve güveni hissedersen hiç sorun olmaz diyorum ☺️