mrveaksu Kızlar 2 gündür sağ kasığımda ve böbreğimde ağrı vardı. Bugün doktora gittim böbrekte genişleme var 19 mm dedi. Bebek sağ tarafta olduğu için böbreğine baskı yapıyor oda büyüyor dedi. Doğumdan sonra normale döner dedi. Bebeğe bir zararı yok şimdilik büyüme çok değil bir hafta sonra kontrole gel dedi. Gözüm korktu Başına böyle birşey gelen var mı ? Nasıl geçer
kutolg mrveaksu bendede aynı sorun olustu su an 39 haftalık gebeyım sıkıntı cıkmadı ama bazı durumlarda ktatrr dednen bı tel takıyorlarmıs bobrege umarım ıd doktor uygun gormez