Oges 10da yatış yapilcak 3de sezaryan olcaksin dedi neden bukadar bekletcek onu anlamadım yarın sorcam. Benin plesenta rahim ağzının ucunu kapatiyo marjinalmis. Bu zamana kadar hiç kanamam olmadi şükürler olsun ama 7.aydan beri çok zorlaniyorm karnim aşırı aşağıda uzun süre ayakta kalamiyorm ve bebek de transvers yan duruş pozisyonunda sırt gelişmiş oyuzden riskli bir ameliyat bizi bekliyomus 2 ünite kan hazırlanmış eğer kanama durmazsa rahim bile alınabiliyomus bana da her ihtimali söyledi yani:/