Ayseguul benim doğum zamanımda öyle olmuştu son iki üç hafta yürüyemicek gibiydim aşağıya çok baskı yapıyordu sanki ayağı eli kolu dışarı çıkacakmış gibiydi, adet ağrısına benzer ağrılarım oldu son günde. Bebeğim hep belli bölümde toplandı karnım o bölgeye doğru uzadıkça uzadı baya gerildi canım acıdı. Hepsine kasılma deniyor sanırım 😁 sancı gibi bişey hissetmedim ama hastaneye gittiğimde 70,80 kasılmalar varmış. Demekki böyle oluyormuş demiştim