1Tecrubesizannee Kızlar icime çok kötü bi kurt düştü acil yardım edin:( bugün köye geldik Çiçek ektim kırmızı bi çiçek çiçek koklayanin bebeginde gul lekesi oluyormuş yanlislikla kokladim bi defa inşallah doğru değildir hurafe mi biliyor musunuz boyle bisey :((( Nolur bisey deyin
Nurozsln 1Tecrubesizannee ay bana da çilek yeme sağına soluna dokunma çilek lekesi olur diyorlar ama ben yiyorum dinlemiyorum. Yemezsem rüyamda yiyorum
EceAydn 1Tecrubesizannee olmaz olmuyor ben hamileyken hep yedim hepte yüzüme dokundum yanlışlıkla beni uyarıyorlardı sürekli 😁 hatta deneme yapmak için boynumun alt kısmına dokundum acaba olcak mı bebeğimde diye, hiçbir şeyi yoktu hala daha yok 😁
Masalsmom 1Tecrubesizannee o çiçek değil gül değilmiydi😂 yani inanasım gelmiyor pek ama yapmamaya özen gösteriyorum ana yüreği nolur nolmaz😂 ama korkma bişey olmaaz
Atlarlayasayan 1Tecrubesizannee ya neden olsun korkmayın bu kadar hurafe hepsi kızımda çilek te yedim ciğer de yedim dokundum da bir şey olmadı:)
Nurozsln 1Tecrubesizannee aklına getirme. Ya benim bildiğim bir şeyi saklarsan gizli alırsan lekesi olur
EceAydn 1Tecrubesizannee 😁 olmuyor korkmayın. Bazı bebeklerde leke oluyor tabiki. Ama sebepleri bunlar değil
1Tecrubesizannee Masalsmom ben de öyle biliyorum ama çiçekte de olur dediler inşallah olmaz diye bekliyorum napiiim 🙈🙁
Nurozsln Masalsmom kimseyi duymuyorum yemek konusunda anayım ben ana diyorum canı istiyor evladımın 😂
ozgeya 1Tecrubesizannee hamilelik boyunca kokladığım dokunduğum gülün,çiçeğin,kırmızı meyvenin hadid hesabı yok.Ve bebeğim de tek bir leke olmadan doğdu🙆🏼♀️
Yildizim 1Tecrubesizannee hamile iken defalarca Gül çiçek böcek kokladım Doğum yaptım. Zerre leke yok😊
lilamom 1Tecrubesizannee off inanmayin sunlara ya yulzerce post acildi valla hayretle bakiyorum kendinizi durduk yere strese sokuyosunuz, olmasi mantiklimi yani sizde mumkunmu degil tabiki istediginizi yiyin koklayin elleyin😂