DamlaMehmetali 7+3 ten merhaba kızlar 🌸 Sıkıntım şu yemek yiyiyorum yarım saat sonra sanki hiçbirşey yememişim gibi tekrar karnım acıkıyor 😩 yemek yememek için devamlı su içiyorum bu seferde devamlı lavaboya gidip geliyorum ne yapıcağımı şaşırdım benim gibi olan bi çare bulan var öı acaba içinizde
sevgitekes DamlaMehmetali aynı bende öyleyim iki saat zor dayaniyorum sabah kalkınca bulantidan duramiyorum annemlere dedim benim de oyleyken oğlana hamileydim diyo
DamlaMehmetali Melisecmel ileriki dönemlerde gebelik şekeri çıkar diye korkuyorum daha şimdiden böyle yersem vay halime 😂
Melisecmel DamlaMehmetali kısıtlama yap elinden geldiğince ama yemek Yemenin ne sana ne bebeğe zararı olmaz canım en çok da bol bol meyve ye muz kivi VS.