Kızar bı adres brakıyorum farklı cok ısım var. benım hosuma gıttı cogu aşırı değişik ama anlamıyla bırlıkte yazıyo ben bugunden berı bakıyorum daha 2000'deyım. Fıkır olsun herkes lına mıra mıya lıya v.s gbı ısımler kullanıyo dıkkat ettım de.
Ben prensesım için 'tusem'e takıldım anlamı "cenette esen ılık rüzgar " demek. Aşırı hoşuma gitti şu an eşime duygusal savaş açmış durumdayım bu isim için 🤭🤭
sizce nasıl ?
https://www.isimarsivi.com/kiz-isimleri