Ela11 Medihhaaaa Ben yürek yemiş gibi böyle bir korkusuzluk bir cesaret var gören beni 10 kere doğurmuş zanneder hiç korkmuyorum hayırlı olsun inşallah hakkımda hakkımızda
Medihhaaaa Ela11 belki gelir ya. Bebek nasıl olsa hissediyor seni o gün gelmek ister sağlıcakla gelsin 😂
Ela11 Medihhaaaa Amin inşallah bakalım pasamin keyfine kaldık hayırlısıyla sağlıkla gelsin de oğlum gerisi önemli değil
madl41 Ela11 bende herşeyde devlete giderdim ama bi kere devlette muayene oldum eşime dedim öldürseler de gitmem diye çok canım yanmıştı 😞 ama dediğin gibi mecbur kalınca insan kendini emanet ediyor gerçi iyi doktor olursa sıkıntı olmaz
Ela11 madl41 yani doktorum iyi en baştan beri ona gidiyorum ama doğumda doktor girmiyor ebeler giriyor onların insafına kalıyoruz Allah hepimizi insaflı insanlarla karsilastirsin
Tugbax68 Sanırım çatı muanesi yok ben doğum şekli bellimi.dedigimde sancim başladığında belli olacak.sen kendini normale hazırla dedi
Zeynebrima Medihhaaaa evet çatı muanesi yapmıyolar devlette sanırım bana demedi hiç birşey çünkü 🙄🙄 arkadaşlar vs orda doğurdu onlarıda yapmamış