Beyza123 Kızlar Allah izin verirse inşallah bugün sabaha karşı doğumum olacak sabah bebeğin hareketlerini hissedemedim 1 saate yakın direk hastaneye geldik altan muayene ettiler idrar tahlili yaptılar nts cihazına bağladılar herşey güzel dedi ve çok güzel de açılman var bugün doğuma alacağız dedi keseyi patlatıp bu kese patlatması ne oluyor başına gelen var mı kese patladıktan sonra sancı geliyor mu ne kadar sürüyor bu kese patlama işlemi çok korkuyorum 🙈😣 bilgisi olan başına gelen var mı
ATC Beyza123 keseyi plastik bi cubukla patlatılıyor canım1 dakik falan sürüyor patlatıldıktsn sonra sancı geliyor saat 10.27 de kese patlatıldı 10.35 de doğurdum 😂
Bulut74 Beyza123 benim de hastanede patlattılar. Patlatınca sancı geliyor, açılman daha hızlı oluyor. Kese dediğin suyu patlamak yani yanlış anlamadım dimi?
Beyza123 Gulxxx şu an hastaneye yatış yaptılar sıra varmış doğumhanede ne zaman biterse o zaman başlatacaklar ayy sağolasın canım ilk olduğu için çok tecrübesizim tanışabileceğim yakınım da yok
Gulxxx Beyza123 sana tembihim sakın karnına bastırmasınlar soyle canında o anda çok yansa bastırmasınlar sonra agrısı çok oluyor kendiliğinden kendin ıkınıp doğur
Beyza123 Bulut74 aynen oymuş daha suyum yok 5 dakikada bir giren sancım var birde açılman varmış suyum gelmemiş henüz
Bulut74 Beyza123 belli bir açılma olunca patlatıyorlar canın yanmıyor merak etme duymuyon bile. Balon patlaması gibi bişey 🙈 inşallah sağ Salim bi avaz da kurtulursun 🤲😌