Suheda yagmurpelit 12.haftada folik asidi bırakıp decavit kullanmaya basladm 15+1im vitaminlerimde sorun yoktu ama saglik ocagindan verdiler doktorumada sordum kullan cok faydali icinde bütün vitaminler ve mineraller var dedi simdilik tek bunu kullanıyorum
Drngrkm yagmurpelit genelde 12’de multivitaminlere geciliyor ama benim doktorum 16 hafta kullandirdi folikasiti simdi multivitamin kullaniyorm
yagmurpelit Kecicikbnde doktorumu degistirdim ikili test fln yapti bu giddhm doktor ama hic kan tahlii istemedi normalde sanrm bnmde vitamjnlere gecmem gerek
Suheda yagmurpelit ya ne bilim cnm aslinda vitamin eksik deilsede kullanmak ne kadar dogru bilmiomki bazen duyuyorum avitamininin fazlasi zehirliyormus kagam allak bullak