Yukselen boyle sanki ic çamaşırını islak giymis gibi dimi. Akintinin disinda bisey bence o. Ben gunluk ped kullaniyorum akintm oraya geliyo ama pedin disindaki yerler sanki ic çamaşırını islak giymisim gibi... acaba bacaklarimiz filan mi terliyo ondan mi oluyo