Gizemtufek yok Erken değil benim hep erken doğum oldu da 23 haftalık ikizler mi kaybettim 26 haftada idrar yolu enfeksiyon olunca doğumu tetikler misin diye yaptı zaten ciğer geliştiricileri 24 hafta sonra başlıyor Maşallah bu sefer serklaj alındığı halde olmak istemiyor bebek