SevgibiR 10 gün önce spinal sezeryan oldum kızlar şimdi aklıma gelenleri yazicam size yardımcı olabilmek adına inşallah faydası olur 🤝 👍 💥öncelikle Kilo konusu Bir hafta sonra tartildim 10 kilom gitmiş 82 den 72 olmuşum baya hafif hissediyorum daha gider inşallah kilo aldım diye üzülmeyin 💥 Moral bozan insanları takmayin mama verin süt az vs diyen olursa bizde ebe tersledi yeni anneye öle seyler denmez sütü kaçar dedi süt geliyor korkmayın 💥 İlk iki gün süt şeffaf renkli az az geldi ben hatta hemen gelmez ki dedim hemşire çekti süt geldi çok şaşırdım 💥 Süt sağma Makinesi manuel aldırdı Dr bize süt az geliyor ve bebek emmek istemiyordu üçüncü gün emmeye başladı ama tamamen boşa aldık dedim ama yine lazım oluyor arada süt çok dolunca makinele sagiyirum bazilari soruyo alalim mi diye alabilirsiniz 💛 💥 Mama verdirmedi Dr iki gün ağladı süt az diye verelm dedim hayır olmaz dedi kan şekeri olctuler bebeğin sürekli düşmesin diye nesyeki düşmedi 💥Lohusa pedi almıştım hiç sevmedim çok büyük rahatsız canped aldirdim külot bez çok rahat tavsiye ederim 💥 Uc gün göğüs uçları yara oldu burda okumuştum tahin yağı ve lansinhoh krem aldım ve silikon göğüs ucu aldırdim yaralar acimiyo ve bı kaç günde geçti şimdi normal emiyor onu da tavsiye ederim 💥 Ateş ölçer lazım oluyor Eve gelince isterseniz hamileken de alabilirsiniz biz eve gelince aldık temassız mavi renkli olandan 💥 İlk başta ağrım benim canım tatlı diye yürürken ederken çok rahat ama yatarken kalkarken zorlandin bir hafta sonra o da geçti şimdi kendim kalkıp yatiyom 😐 💥 Korse mevzu sıkı korselerden ben takamadim annem pazardan alınan yumuşak lastikli korse verdi onu kullanıyorum çok sikmadan 💥 Başka aklima gelmiyor sorusu olan varsa sorabilirsiniz 😬
SevgibiR SevgibiR 💥 ve bol su ve meyve suyunu içtim birde kahve içiliyormus narkozun etkisi geçmesi için