Banaz bence bi risji yok ama beni sezeryan yapdilar. Değerli bebek diye aslinda normal yapabilirdim cahillikle gittim sezeryan oldum. Dr önemli bu konuda sizi nasil yönlendirdiği şimdi ikinci doğumum olcak bu ay sonu da işlh. Tabiki ilki sezeryan olduğu için ikincide aezeryan olcak dr giveniyorsan bi sikintindan yoksa. Normal yapalirain çünki bizde hamile kalfikdan sonra herşey normal gelişiyor bi farkimiz yok yani diğerlerimden