Merve94 AAyssee olan sancılarımda gitti valla arada kasılma oluyo sadece tık yok suanda. Yarın kontrolum var bakalım ne dicek doktor 😊
Selenaygur Evrem33 38+6 suan iste 40 tan gun alalim diye azicik bekleyelim dedi doktor cumartesi tekrar bakicak pazartesiye saat vericek. Bakalim hayirlisi ☺
Sedacihan AAyssee 39+6 dayım doğuma dair bir belirti yok ara ara sancım oluyor sonra hemen geçiyor.yürüyüş,doktorun verdiği rahatlatıcı çaylar tık yok allah hepimizin yardımcısı olsun son zamanlar geçmek bilmiyor😞
AAyssee Damla21koksal yürüyüş spor falan dedi yapıyorum biraz Hurma ananas iyi gelir dediler yemekten bi hal oldum ama yok🙄😊
Evrem33 Selenaygur ben de 39+5 oldum bugün kilosu geçen hafta 3800 du 4 u geçerse sezeryan dönebiliriz ilk doğum zor olur yoksa senin için yırtılman çok olur dedi pazar günü 40 haftalık olcam sanırım 4 u geçtiyse biz de sezeryan olcaz beklesek bu sefer de 4 u iyice geçecek hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🙏
Selenaygur Evrem33 amin cnim ins bende 38+4 ken 4200 cikti yarin yine gidicem bakalim kac cikcak nasil bu kadar kilo aldi anlamadm hic 😀 neyse massallah saglikla gelsin de baska bisey istemiyorum ☺
Merve94 doganursezmag yok canım sancım gelip gidiyo ama düzensiz. Salı gününe kadar gelmezse salı akşamı yatırıcakmış doktorum suni sancı için
Busekaratas 38+6 yım pazartesi kontrolde 2 cm açılmam vardı çarşamba günü nişan geldi perşemdede devam etti nişan parça parça ama sancı yok 😱🙄 gelmeye niyetleri yok heralde 🤭
doganursezmag Merve94 aynen bende salı son günüm pazartesi bile yatırabilir. haftam dolduğu için hergün nst ye giriyorum hemşireler gönderiyor bebek hareketlerini de saydırıyor sizde nasıl?