Melisssss1994
Kuzular merhaba. Ben 24 haftalık hamileyim. Bebeğimi 18. Haftadan beri net hissediyorum. Hareketli de bir bebekti. Ama şu 1 haftadır çok az hissediyorum. Günde bir iki kere sadece hissediyorum. Böyle yaşayanlar var mı? Neden olur sizce?