Ben hep Alper tosun a gidiyordum ama daha sonra acil Bi durumumuz oldu aradık gelemem dedi bakmadı bizimle ve bende o gün Abdülhamit beye gittim İyiki de gitmişim demekki kordon dolanmıs bebege ve Alper bey bunu göremedi ben o gün doguma alındım yani ölsem bakmayacaktı.