Merhaba arkadaşlar ben detaylı ultrasona girdim bugün 22+3 günlüğüz . Herşey normal göründü sadece göbek bağında 3 damar olması gerekir iken 2 damar varmış . 2 atar 1 toplar olması gerekir iken bende 1 atar 1 toplar varmış . Bunu yaşayan var mı ? Bir sıkıntı olmayacağını sadece kg az alır dedi doktor mesela 3.50 kg doğacağını 3 dogarmis o kadar 🤐 🤐 ?