Gzmm Selam kızlar baya olmuş buraya yazmayalı🙈 Birkaç gün önce doktor randevumuz vardı ve doktorum bebeğin kilosunun birkac hafta geriden geldiğini söyledi .1,200gr dı .2hafta sonra tekrar randevumuz var ve bu 2haftada bebeğim biraz toparlansın istiyorum neler tavsiye edersiniz neler yemeliyim??
Heisenberg Gzmm Benim 1040tı doktor iyi demişti😅 Her bebek bir olacak diye birşey yok ya yediği halde 50 kilo insanda var yemediği halde 80 kilo insanda. Bebeklerde öyle. Genetik biraz🤷🏼♀️
Senemhifa Gzmm canım mercimek nohut fasulye ve özellikle marul tavsiye ederim haftada en az bir defa yemeye çalış mercimeği falan marulu da kahvaltı da akşam yemeğinde sürekli tüketmeye çalış
Gzmm Gzddlk Allah allah 🤔 aslnda internetten baktıgımdada suanki kilomuz haftasına göre normal gözüküyor ama bizm doktorumuz niye öyle dedi bilmiyorm🤷♀️
Gzmm Handeckm maşallah 🧿 biz baya geriden geliyoruz o zaman desenize 🤔 ay anlamadm ya çok önemli bi sorum degl diyolar ama insan yinede üzülüyor düşünmeden edemiyor.bi sucluluk piskolojisi olusuyor
Handeckm Gzmm yok canım ben mesela muz yumurta cilek cok yedim. Kilo alsın diye değil icimden geldiği icin sanırım bunların etkisi oluyormus. Simdilik kiloya takılmamak lazımmış saglıklı dogsunlarda😘😘
Xmom Benim.16+6 172 gr. Doktorum gayet iyi dedi çok anlamıyorum ama çevremdekiler muz ve süt yemişlerdi bebek kilo alsın diye..
Mlly34 28+4 de dün gittim 1280 grm 38 cm ve gayet normal dedi sizinde normal gibi mevsimine göre sebze ağırlıklı beslenmeye ve bol su içmeye devam dedi doktorumuz özellikle kilo aldırmaya çalışılmamalı herkesin ve her bebişin yapısal özellikleri farklı şimdiden kıyaslamaya başlamalıyız 😂 komşunun çocuğu olayına dönmüş gibi oldu 😂😂