Berenannesiceren 1 aydır sürekli hastayım... bir haftadır feci bir gögüs tikanikli ve öksürük var kuru öksürük nefes aldırmıyor bana oturup ağlıyorum dün kadın doğuma gittim bana doktorum dahiliye gitmen gerek dedi bugün dahiliye gittim.gebe olduğumu söyledim iltihaplanma var dedi Ve bu ilacı verdi flixon ve iğne unacefin 1 gm verdi 6 tane her gece bie tane vurulacak dedi ordan kendi doktoruma gittim bana bir ilaç daha yazmıştı onu doktorum dedi kesinlikle kullanma dedi çıldıracam nasıl güvenecem bu ilaçlara nasıl iyi olacağım bu ilacı bilen varmı dahiliyecinin yazıp verdiği ilaçlardan biri bı Profenid 150 m 10 tablet bunuda kadın doğumcu sakin kullanma dedi :(((😥😥😥 peki madem böyle dahiliye ci gebe olduğumu bile bile neden verdi ve ben diğer 2 ilaca nasıl güveneceğim
Kelebegimmm Berenannesiceren eczanede sorun ilaçların içinde yazılıyor hamilelere uygun olub olmaması.yada başka bir doktıra daha sorun
Haribo42 Berenannesiceren kadin dogum asla kullanma demeyi biliyosa ilacta oneremiyomu? Hem doktora git diyo hem kullanma biraz tuhaf
Berenannesiceren Kelebegimmm reçete de hamileler için uygunluğu henüz tespit edilememiştir yazıyor eczanede diyor doktor yazmışsa vardır bildiği. Kafayı yiycem:(
Haribo42 Berenannesiceren ay kuzum benim seni anlıyorum bende hastayım sabahtan beri öksürmekten ciğerim çıkıyo .. korkuyorum iltihap olucak diye allah yardımcın olsn