busrabx Meraba hanimlar benim babam hastanede yatiyor akcigerinde tumor var bide aort anevrizmasi var sizlerden ricam Allah rizasi icin babama yasini serif okurmusunuz hamilelerin duasi kabul olur bende hamileyim ve cok stresli sıkntli zamamlr geciriyorum okuyandan rabbim bin kez razi olsun .okuyanlar okudum yazabilir mi bide
Mervesultan80 Canım işte olduğum için yasini şerif okuyamıyorum ama dualarımı eksik etmemeye çalışacağım şifa duası okuyacağım 🤲❤️