Masalannnnnesi Arkadaşlar yaklaşık bi iki haftadır bayılcak gibi oluyorum elim ayağım çekiliyor hemen tansiyonuma şekerime bakıyorum ama normal kan ilacı da kullanıyorum bu haftada bu durum normal mi