A_S_K Melisanaz ismi yiyecek içerir diye yazarsanız daha uygun olur kimsenin canı çekmesin. Ben tüketiyorum canım çektikçe bir şey olmaz etsiz olanından:)
Bilgeferhat Melisanaz ye kuzum afiyet olsun valla ben 30. Haftadayım 12. Haftamda ilk aşerdiğim beni uyutmayan şeydi çiğ köfte ben 2 3 hafta da bir yiyorum diyebilirim hatta şuan dolapta var gideyim bende yiyim biraz😂
Mommi Ya bi zahmet başlığa yazmayın canınızın istediği şeyleri hepimiz hamileyiz içeriğe girmeden görüyoruz canımız istiyor biraz anlayış lütfen.
Melisanaz Mommi tamam sakin olun lütfen değiştiririm nasıl değiştiriliyor bilmiyorum ama . Söylerseniz uaparım
HayalYaren Melisanaz ben yemesine yiyorum ama sonu hep kötü bitiyo .geçenlerde canım öyle bi istediki ama sonunun feci olduğunu bildiğim için hemen vazgeçtim🤮😃
Laleu Suana kadar 10 kere filan yemisimdir heralde etsiz oldugu icin zararli oldugunu dusunmuyorum hamburger turunu hic yemedim et turu oldugu icin doktorumda zararli demisti bende onu yemiyorum oyuzden
Bilgeferhat sevgitekes sağlıklı olsunlar da kız erkek farketmez ben ilk başta kız hissediyordum sonra arka arkaya rüyamda oğlum olduğunu gördüm oğlanmış 😄