-zlhzynp- günde bir margarin ağırlığı kadar çişini yapıyorsa doyuyordur.Yenidoğan bebeği en geç 2 saatte bir uyandırıp emzirmelisiniz,yoksa sarılık olabilir.Ayrıca sütünüz geliyorsa mamaya alıştırmayın,daha sonra meme reddine sebep olabilir.mamaya,biberona alışan bebek malesef meme emmek istemiyor.Daha yolun çok başındasınız,bebeğiniz emdikçe sütünüz onu doyuracak kadar artar.ama mama verir ve sık aralıklarla emzirmezseniz,memeleriniz yeteri kadar süt ürettiğini düşünüp fazlasını üretmez.