Cansuturk canım ben 13 mart rahim filmi çekildim çok araştırdım doktor dahi ve bazı kişiler anesteziye gerek Yok dedi genelde acıya dayanırım ama o zaman bayılıyordum tansiyonum düştü çok zordu kesinlikle aneztezi öneriyorum eahim filminden iki gün sonra korunmayı bıraktım bakalım bende olacak mı birşeyler varsa hafta sonu belli olur