Gulsah7171 Kızlar 22+2 haftamız alyansım düne kdar oluyodu artık parmaklarım şişmiş olmuyo doğumdan sonra aynı alyansını takan var mı
Ozge1008 Gulsah7171 hemen hemen 40 gün oldu doğum yapalı. Çok sıkmadan çıkarmıştım hamilelikte ellerim ayaklarım da şişmemişti ama geçen gün takayım dedim parmağımın yarısında kaldı. Anlam veremedim😁
MiraMirac Gulsah7171 Doğumdan sonra düzelecektir emin olabilirsin. Ben ilk gebeliğimde ne yüzük ne ayakkabı giyemiyordum doğumdan kısa bir süre sonra düzeldi. Hiç dert etmeyin
MiraMirac Gulsah7171 Tuzlu yemekle falan alakası yok bunun. Ben çok su içerim tuz çok az kullanırım ama vücudum öyle ödem topluyorki hamileyken balon gibi şişiyorum. Sizde öylesiniz sanırım. Doğumdan sonra hepsi geçecektir