Miniknucizem Kızlar 39 .5 günlük hamileyim nisan veya suyum daha gelmedi çatı muayenesi de olmadım daha ama kasiklarimda ağrı var ve alt kısımda çok baskı hissediyorum hareket etmem zorlaştı iyice bu ağrılar sancı olabilir mi acaba yardım edin lütfen
Melike35 Miniknucizem sen yine bi banyonu yap sıcak sıcak hazırlan ne olur ne olmaz yani bu haftalarda genelde sancı oluyor ama biz ne desek boş Ben 36-37 de çok çektim o ağrıları ama gelen giden olmadı 🤪
Nurbahar Dogum sancisi icin dakika tutabilirsin zaten agri bir gelir bir gider eger 5 dakika yada 10 dakikada bir sanci gelirse hastaneye git derin illaki su gelcek diye bisey yok canim benim suyum cok sonradan geldi sanci aralıklarina dikkat et zaten anlarsin Allah yardimcin olsun inşallah