Damla1212 normal Doğum olarak soruyorsan ben sezeryanım canım ama o dikişlerle hiç zorlanmadım baktım küçüğede büyüğede
Hani Doğumdan bir hafta önce 1 kilo köfte yaptım 5 er 5 er paketledim
Börek yaptım attım buzluğa kuzuma ısıttım ara ara verdim vs hani küçük çocuğu doyurmak çok kolay
Çocuk bakılsın diye büyükler çağırılınca omları memnun etmek daha zor