Mercimekkkanasi Kızlar 1. Gebelikte düşük yaptım şimdi 9 haftalık hamileyim ama doktora gitmeye korkuyorum bebeğe kötü bise dicek diye benim gibi olan var mı
tugbamehmetbaki Haribo42 Ben de öyle doktorun hikayemi biliyor şükür de bir şey demiyor gece bile arıyorum benim 4GB diyeyim çünkü erken doğumun düşüğüm kimyasalın hepsi var
Haribo42 tugbamehmetbaki iki saat 4GB cozmeye calistim 😂😂😂😂 gebeymis meger diyorum 4 cigabayt niye dediki ahahhahaha
Mercimekkkanasi Kızlar benimde düşük oldu bundan 2 ay önce buna da düşük tehliken falan var dediler ve ben düsuğümü doktordan geldikten hemen sonra yaptım bu bebeğinde 2 hafta geriden geliyormuş eşim yanimda değil tain dolayısıyla o başka ben başka sehirdeyiz annemle ilçedeki doktora gidicem yani o yüzden