Sevim010 bende sezeryan olucam etrafimda cok saglikci var hepsi belden uyusturmayi secti genel i pek tercih eden yok acikcasi ha bide su var biz hepimiz kendimizce yorumlariz herkesin tercihi baskadir sen korkma kucuk diyr dusunme dr bildigi birsey varki alalim diyo 38 hafta cok normal sezeryan icin