Sevim010 spinal belden uyuşturulan.. Ben 2 sinide yaptırdım.. Spinal iyi geçti ama ilk sezeryan olduğu için ilkte ilk kesik biraz zor oluyo. 2. Kokay olucak çok acımıcak dediler doğru kalkarken bile zorlanmadım. Ama genel anestezide bir gaz sancım oldu offfff nefes alamıyordum. Sanırım yeterli yürümedim ondan. Ama spinalde hiç gaz diye bişi olmuyor.. Bebeğini kucağına alıyosun fln çok güzel bi his oluyo canım Allah gardımcın olsun..