remziyesahin benimde aynı şekilde kafam karışık sezeryan istiyorum planladıkda doktorla 16 nisana normal doğum diye doktor devamlı konuşuyor ama ben psikolojik açıdan yapamayacağımı anladı gün vermişti ama geçen hafta salı baya sancı ile gittim nst de sancım çıktı ve çatı muayenesi yaptı 😔o an birden gelişti ve zaten ondan da korkuyordum ertesi gün çıkış verdi hala normal doğum diye konuşuyordu çok müsaitsin muayenede rahattın vs diye inan şimdide acil gidersem normal zorla doğuma alırlarsa diye korkuyorum 😔hatta ağrım var yarın kontrol zamanım iyice geriyor beni