Sabina03 bir yandan kimse üzülmesin istiyorum ama diğer yandan bilgi alışverişi de iyi diyorum bu kilo boy konusunda.. 1.180 gr. Dün gittim. Dr kilosu için güzel dedi.
Evet 800 gr az gibi görünüyor ama ailenin de kilo geçmişi etkili bence. İlk bebeğim 3260 doğdu, bunda da 3ü geçer dedi Dr ama cihazi yanılma payını da düşün canım.. Hiç üzülme, strese girme.. Doğduktan sonra topaç gibi olan çok çocuk var.