Ilknur1995 bebeğim 3-4 hafta onde gitti hep 34. Haftada nişanım geldi 36. Hafta kontrolünde 2 hafta ilerde denildi 37. Hafta da sadece 3-4 gün ilerde denildi. 38+5 te 3.550 kilo 51 cm kızımı normal Doğumla kucağıma aldım. Hamilelik boyunca kesinlikle sezaryen olursun kafası büyük karnı büyük denildi. Bende sırf bakacak kimsem olamayacağı icin normal olsun istiyordum tabi ki diğeri de olacaksa yapacak bisey yoktu ama benim asıl kızdığım çatı muayenesi olmamisken 38-39-40 haftalara gelmeden direkt sezaryen denmesi beni çok sinirlendirmişti devlette doktorumun bırakıp gitmiş olması sebebiyle özel hastane arayışı mi dersin nişanım ara ara kendini gösteriyor mu dersin neyse bulduk bi özel rastgele gittik kadından Allah razı olsun epidural diye son yarim saat kıvrandığım halde sen bunu epiduralsiz hakedersin hiç bisey kalmadı dedi ve şükürler olsun öyle de oldu. Rabbim iyi doktorlar iyi insanlarla karşılaştırsın herkesi.