Yaprakkm kizlar ben 16.haftamdayim ve insanlar direk hamile oldugumu anliyor öyle bir göbek..kimi arkds belli bile olmuyor 4.ayda diyor benim baya gobek ve cok sert.sizinde boylemiydi ? Kuznimle aramizda 1 hafta var benm geriydi ama kuzenimin bebeginden daha uzun duruyordu ben hic sormadim doktora 18inde randevum ama acaba bizimde oyle bir durumdan dolayimi gobegim hemen cikti? Babamizda iri..bebde korkuyorum iri bi bebek olcak diye..