Nuribasak bende 24+2 yim. Benim de yaklaşık 1 aydır bebeğin karın bölgesi 9 gün geride gözüküyor. 2 haftada bir kontrole çağırıyor. Aradaki fark açılmamış. Doğuma kadar hergün vurulmam için iğne ve hap verdi. Şuan takipteyiz bakalım. Bu ne demek dediğimde doktora, bebeğin 4 kilo değil de 3 kilo doğar demişti doktor. Doğumdan sonra da çabuk toparlarmış. Sana iğne ya da ilaç verdi mi kullanman için?