Fatmanur66 Yarın doktora gidicegım 5 Haftalık 4 günlük Gebeyim 😎 İnşallah bebek kendını gösterir Teyzeleri Bide doktora sormam gereken şeyler var mı ilk tecrübem 😗
petitehatunn Fatmanur66 beta değerini hesapla 1500 den sonra kendini gösterir genelde. Ama göstermezse vajinal ultrasonla bakmak isteyebilirler hazırlıklı ol
Ebrs Fatmanur66 benimki 7.haftanin sonuna dogru gösterdi, yani gorunmezse telaşlanma canım. Doktorunada kullanman gereken vitaminleri, folik asiti, beslenmeni falan sorsan yeterli. Zaten dikkat etmen gerekenleri doktorun anlatcak sana 😊
Snglergn Fatmanur66 göstermez canım 6 haftalıkken göstermedi Benin ki alttan muayenede 6 haftalık dedi 15 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi gittiğimde onu da duyamadık 15 gün sonra tekrar gel dedi o zaman duyduk
Fatmanur66 Snglergn insan ilk olunca çok korkuyor umarım anlıyorsunuzdur hemen her şeyi insan olsun istiyor ama maalesef işte 😏
petitehatunn Fatmanur66 yok kuzum doktorlar işlerini biliyorlar. karından görmeyince vajinal bakalım diyorlar. en son betan kaç çıktı? iki günde bir iki kat artmış gibi hesapla doktora gideceğin zaman 1500 ün üzerinde olsun. benim 2600’dü değerim karından görünmüştü
Fatmanur66 petitehatunn kuzum ayın 25 n gitmiştim diğer ay ilk defa yaptırmıştım zaten hamıleleık için gitmiştik oda ilk beta hcg 621.8 çıktı şimdi kaçtır bilmiyorum
petitehatunn Fatmanur66 görünür karından ultrasonla o zaman yüksek ihtimalle canım. Ama kalp atışı için 💓 biraz erken olabilir
Fatmanur66 petitehatunn şimdi gidiyoruz teyzesi randevumuz 11 de inşallah güzel sonuçlarla geliriz 5hafta5 günlük olduk bugün
Deniziimmm Fatmanur66 Allah tamamına erdirsin canım bende 5+1 de gitmiştim Dr bana kese var bebek yok. Dış gebelik olabilir demişti ve dünyam karardı bir an sanki ertesi akşam tekrar beta HCG baktırdım ve sonuç ikinkstı artmıştı sonra kesede bebekde göründü o Dr da bidaha gitmedim sakın telaş yapmayın bu haftalar da normal herşey ki...ama sizin beta değeri gayet güzel görebilirsiniz de 😊🙏
Anacsevgidolumelek Deniziimmm gerizekali mi o doktor yaa tobe estagfurullah yaa ben ilk gittigimde doktor goremedi ozge dedi dis gebelik olup olmadigini anlamamiz lazim guzelim idrara sıkışıp öyle gel dedi o 1 saat bana ölüm gibi gelmisti sıkışıp sıkışmadigimi bile ayirt edememistim ya dis gebelikse diye neyse doktor bakti ben iceri girmiyorum daha tuvaletim yok diye. Hadi gel bakalim dedi elim ayagim titredi ya keseyi goremezse diye. Cok sukur rabbime kese normal yerinde gorundu bebek goremedi ama doktorumuz oyle seyler soylemedi 2 hafta sonra kalp atisini almamiz lazim ozgecim dedi 2 hafta sonra gorusuruz dedi ilaclarimi yazdi gonderdi. Oyle zart diye soylenir mii yaaa ne bicim insan psikolojisi dersi alan doktorlarimiz var salaklar yaa ben bile sinirlendim 😑
Anacsevgidolumelek Fatmanur66 ben 5+4 de gitmistim sanirim keseyi gormustuk sadece bebis gorunmemisti doktorumuz 2 hafta sonra gel demisti. 7 de gittigimizde de kalp atisini gostermisti :) hayirlisi olsun saglikla gelsin insallah :)
Deniziimmm Anacsevgidolumelek aynn canım pat diye söyledi birde ben o dönem başka uygulama kullsnıyordum saolsun oradaki kızlar beni sakinleştirdi bişey olmaz değilde diye ki beta iki katı artması iyi dediler son artık kopma noktası da benim bulantı hiç olmadı hâlâ da yok Dr bey dedim bulantı yok ilk bebekte çok fazlaydı 7. Aya kadar yaşadım bana olmaması kötü dedi ordada bir güzel korkuttu dedim daha tamm bir daha gitmem iki kez muayeneye gittim sonrasında bıraktım ...❤️🙏
Anacsevgidolumelek Fatmanur66 benim beta degerim 2678 di cok net hatirliyorum 5+4de bebek gorunmedi panik yapma bebisi goremezsen sakin :) 2 hafta sonra muhtemelen kalp atisiyla birlikte gorunur Allahin izniyle 🤲
Fatmanur66 petitehatunn sormayı unuttum ama ultrasdından baktı fotoğraf verdi 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi acaba gördüğü için mi gel kalp atışını duyalım dedi heyecandan unuttum