fatmmA33 3 hafta gerilik olursa sorun olabilir tabii ama benim de bir zamanlar 2 hafta gerideydi sonra kendiliğinden ilerledi bile 1 hafta.şimdi tam gününde.kendinizi üzmeyin boş yere devlettekiler abartmışlar. İsterseniz başka bir özel doktora gidin ama bence normal bir şey Yok yani.