Sblbrt Kızlar bebeğim daha 5 günlük ve sarılık oldu emziremiyorum da göğsüm yara oldu hep sadece pompayla sağıp biberonla verebiliyorum ek olarak da mama veriyorum bana önerebileceğiniz bir şeyler var mı ne yapabilirim geçmesi için 😣😣🙏
Yasemincifci Sblbrt canım bineronla verme kaşıkla verki biberona alışmasın sonrada memeni tutmakta zorluk çekersin ayva çekirdeğini dene olmadı doktora gir bi ilaç al onu kullan mamayada alıştırma seni emsinki emzirmekte sıkıntı yaşama bir an önce çaresine bak
Nebahathumeyra Güneş görmesi bebeğin sarılığı azaltır demişti benim doktor bİşm sarılıkta çok uzun sürdü müdahale edilecek kadar yüksek değildi ama geçmiyordu da 2 aya yakın sürdü hatta. Doktor çocuğu güneş gören yere koyun çıtçıtlıyla bırakıp vücuduna güneş gelsin demişti. Akşam yatarken de karanlık odada yatırmayın hafif loş ışık olsun .
Sabireeray Sblbrt emzirmezsen sarılığı ilerler ve Allah korusun hastaneye yatırmak zorunda kalırlar canım Hindistan cevizi yağı falan sürü yumuşak tut geçer inşallah biran önce bebek biberona alışır da bırakır seni emmez canim
Rstasar Sblbrt garmastan krem bende senin gibiydim bi haftada 500 liraya yakin para gitti en son cocuk dr u garmastan krem al dedi aldim 4 gunde iyilesti garmastan i sur strec le kapat her emzirdikten sonra bunu yap dua edeceksin
Ceyk Geçmiş olsun sarılık olan çocuk ve bebeklere şekerli su verirler genellikle. Göğüs içinde susam yağı kullanabilirsiniz yara ve yanıklara iyi gelir