Üye
Arkadaşlar desteğinize çok ihtiyacım var. 5 haftalık hamileyim iki gündür kanamam var. Bugün beta tahlili yaptırdım önceki sonuç 509ken şimdi 591 olmuş. Doktor sağlıksiz gebelik dedi. İki gün sonra tekrar betayi olcup kürtaj yapacak. Çok korkuyorum. Adet gecikmemin 11. Gunundeyim bu durumda olup düzelen var mı ? Adet gecikmesinin 2. Gününde beta hcg 120-160-330-509-591 diye ikişer gün arayla bu şekilde devam etti. Desteğinize çok ihtiyacım var. Ağlamaktan yorgun düştüm .