NimetDilmen Vajinada batma sizdede oluyomu? Vajina büyüdüğü için mi acaba doktor randevuma daha var merak ettm normal mi die sizde durumlar nasıl? 25+2 qünlük hamileyim bu arada
Saratln NimetDilmen ben 18+2 ultrasonda 19 +3 haftalığım dün batmalar oldu.. şey soracağım; göğüslerinizden sıvı geliyor mu
Laleu Bendede oluyor arada yani batma derken ince bi sizi seklinde arada oluyor normal demisti doktorum magnezyum verdi
NimetDilmen Laleu Evet ince sızı şeklinde ve qenelde qece yatarken oluyo. 12 sinde doktora qitcem söylücem bakalm maqnezyum verir belki banada
Eliif Benim de 22. Haftamda vajina batmam oluyordu yürürken gece yatakta dönerken sıkıntım oluyordu doktor magnezyum verdi çok iyi gelmedi sonra mantar var dedi fitil verdi şu an halen var ama daha iyi sayılırım